lördag 15 oktober 2011

Besök!

Nu har vi då fått vårt syskonbesök och hittills har allt gått bra, ingen har slagit ihjäl nån än iaf! Däremot så e de två tröttisar vi har att göra med, men det är väl inte så konstigt med tanke på den långa resan. Vilken jag själv får testa på nästa helg, uuh va jobbigt.

Idag har vi handlat för alldeles för mycket pengar, smaskat i oss god tortilla och nu står alla lite på noll och är sådär halvdöa som man är när man ätit för mycket! Imorgon kväll skall vi och bowla, det blir nog spännande, får se vem som vinner? Antagligen jag, vinnare som man är!! Haha right?



Igår när jag hade färdigt jobbat for jag direkt till föusi och hälsa på istället för att fara hem och sitta i en timme. Så jag hälsade på korna, tänkte nästan bli uppäten av en och hör och häpna MJÖLKADE en ko!! Det var inte så enkelt direkt, men kul (alltså jag mjölkade ju inte för hand utan satte på en maskin på spenarna, wow liksom.) 1,2 eller 10 kor skulle ju gå bra men aldrig skulle jag orka hålla på med 250 kor per mjölkning, hjälp! Här kommer lite bilder av mina nya kompisar!




Ha en bra kväll det skall vi också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar