måndag 17 oktober 2011

Förlängt höstlov!

Jaa jag har tagit ett litet förlängt höstlov här! Vår lärare är sjuk så det blev inget seminarium idag och imorgon sticker vi iväg på lite shopping till Stockholm så då tar jag mej friheten att vara ledig! Skönt det, det känns som höstlovet bara sprang iväg och inte hann jag med knappt något av allt jag hade planerat. Så lite extra ledighet passar prima!

Igår var vi ju då och bowlade men tyvärr blev jag inte segraren, hårt att ta men det var ju inte väntat heller så!! Som vanligt tog Kim hem segern som den kung på banan han är! Här kommer lite bilder...

going for a strike?


snyggaste posen ever?


 Kul de hade vi!

Och vinnaren är, padampampaa Kim Åstrand
Bländad av alla blixtar när alla fotade vinnaren!! hehe
Som avslut på den trevliga kvällen gräddade vi (läs jag) våfflor som tog en hel evighet bara för att vi gjorde dubbelssats. Men ack så goda de blev!!


Idag står det inte så mycket på schemat, ett skolarbete skall göras, mat skall kokas till hela flocken!! Plus att vi planerat in att besöka gymmet, vi får väl se vem som känner sig hurtig och hänger på?! Sen så blir det en Stockholmsresa imorgon då så då förblir det tomt här för då skall jag S-H-O-P-P-A, wihoooo va skoj!! :D

Sen får jag ju så småningom börja packa också för hemresan närmar ju sej. Dock har jag ingen väska att packa i så det blir väl inte så svårt då, ett par strumpor i jackfickan typ! Njaa de går jag nog inte med på så bäst jag börjar trolla fram en väska så småningom.

en sån vill jag ha, men var tusan skall jag
hitta en som inte kostar skjortan då?

Det var allt för den här gången,
nu blir det frukost tror jag bestämt!

1 kommentar: