onsdag 19 oktober 2011

Hallåja!

Hej hej de känns som om de e jätte länge sedan något hänt här.
Igår åkte vi då över till grannlandet och besökte Stockholm i några timmar, vädret var gräsligt, kallt, regn, blåst och båtresan var rent ut sagt pest. Men egentligen var det tur för jag har ju lite funderat på att söka jobb på båten, men nu är jag rätt så övertygad om att jag inte skulle fixa att jobba sånadär dagar för jag bokstavligen låg med huvudet i famnen vid ett bord och det var ända sättet jag hölls i någotsånär bra tillstånd.


Hemvägen var dock ännu värre och halvvägs hem fick jag världens migränattack så då var det inget mera som hjälpte. Tack vare migränen blev jag tvungen att stanna hemma från skolan idag vilket betyder att jag har haft nästan 2 veckor höstlov! Men imorgon DÅ skall jag minsann till skolan. (Det slutar väl med att jag missar bussen eller nåt liknande!)

Det blev ju som vanligt lite shoppande igår men inte alls så mycket som jag tänkt mej, men jag handlade vidare lite här i Mariehamn idag när Moa och jag tog ett varv i centrum. Här kommer shoppingen i bilder! (jag ursäktar den sorgligt dåliga kvaliteten)

en billig träningshuppari



en kavaj har jag sökt i över ett år och nu blev jag så illa tvungen att köpa en,
oberoende om den passade eller ej bara för att jag måste ha en till  lördagen!


byxorna fyndade jag för en tjugolapp
inne i centrum idag!

Det är väl allt jag vet för tillfället, jag skulle måsta börja packa men jag har ju ingenstans att sätta sakerna för tusan :(

Nu blir det lite chips med dipp och Bonde söker fru! :)

2 kommentarer:

  1. Kanske låter lite knaasit men du ska pröv nästa gang do åker båt ti lägg ett plåster över magaknappin, he hjälper till en viss deil att linder åk-sjukon x)

    SvaraRadera
  2. nee va säjr du, haha he låter no lite knaasit men ja ska prov! Tack fö tipset! :)

    SvaraRadera