måndag 28 november 2011

8 månader

Den nya veckan stavas ledighet.

Vi hade en lektion idag som vi dessutom fick sluta tidigare på, imorgon skulle vi ha en lektion men läraren skall till Uppsala så vi är lediga! På onsdag har vi skoldag 8-12.30 men vi behöver bara sitta och lyssna på examensarbeten till de som går ut nu till jul och torsdagen är igen ledig. Så enda riktiga skoldan denhär veckan är på fredag och då har vi matlagning. Så med andra ord jullovet har nästan tjuvstartat lite!

Dock har jag ju en del skolarbeten att jobba på men min word version har gått ut så nu kan jag inte skriva någonting på datorn. Buhuu hur i hela friden skall jag bära mej åt nudå?
Man borde kanske önska sig Microsoft Office Home and Student av tomten?



Imorgon skall jag träffa en personal trainer vid Avancia för man fick ett presentkort på en timme med PT när man öppnade konto där, så det skall bli spännande och hoppas man får några bra träningstips också. Efter det hade jag ju tänkt gå till skolan men eftersom vi inte har nån skola tänker jag gå på stan och sedan fara till biblioteket och försöka sitta där och skriva. Men jag tycker inte om att göra skoluppgifter annanstans än på min egen dator men det får väl gå, jag måste ju få uppgifterna gjorda!

Sådär från en sak till en annan så har mitt hjärta och jag varit förlovade i 8 månader idag! Grattis till oss <3


Nyförlovade med glänsande ringar
och äkta champagne!

 från förlovningskalaset i sommras

detta skall vi då fira med ett gymbesök tror ja! Grymt romantiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar