söndag 27 november 2011

Lite nytt

i garderoben...

observera min galna upphängningsmekanism!!
jaa ja gör allt för bloggen och för att försöka få ett bra ljus 
och likväl blir bilderna alltid förjävliga!



Skorna va snäppet för små :( buhuu, som tur är är det öppet köp till 8 januari så jag hinner till Stockholm och byta dem men jag skulle ju vilja ha dem ti julen. Nån som har en bra fotkrympningskur? :)

Lite annat inhandlade jag också men jag kan ju inte svänga in och ut på hela klädskåpet och ta en massa värdelösa foton heller!

Om jag plötsligt blir en supermodell under min skönhetssömn i natt så kanske jag kan bjuda på bilder när kläderna sitter på istället, då är de ju (för det mesta) snyggare! Men ni skall nog inte ha så stora förhoppningar! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar