tisdag 29 november 2011

Det knakar

Min mage börjar vara så tom på mat så den knakar och fnyser för sig själv. Det endast för att jag suttit och kämpat med min hemtenta och inte lyft rumpan från soffan på 2 timmar. Nu är den förövrigt äntligen klar!! JAAH! Så nu kanske jag kan börja styra ihop lite mat då, såvida min andra hälft har tänkt komma hem nå idag. Vi celebrerar 2½ år tillsammans idag så han vägrar väl komma hem bara för det kanske? Nej men han är fast på jobbet och så är det ibland. Just typsikt att det måste vara idag när kylskåpet är tomt och vi verkligen skulle behöva ta en tur till butiken. Nåja kanske han dyker upp så småningom?!

Sådär annars så strosade jag runt på stan idag och fördrev tiden och det var väldigt trevligt. Jag gick in till Presenter&Sånt som också är en tygaffär i mening att köpa svart tråd och nålar så jag kan sy fast min tappade knapp från kappan men kommer ut med en massa och på kvittot stod det 30 €, ja det var nog dyra nålar det!!

Nej jag köpte bland annat julgardiner och en skylt som jag borde ha fastklistrad framför ögonen.




Sen handlande jag lite mera julkortsmaterial och skulle bara vilja sätta igång och pyssla vidare på dem men skolarbetet måste nog gå först nu har jag bestämt.

Ja mer än så vet jag inte för tillfället, jag hoppas killen kommer snart så jag får klänga på honom resten av kvällen och pussas och kramas och glädjas över att han står ut med mej!!  Haha här kommer lite gamla bilder, det bjuder jag på sådär tisdagskvällen till ära!

Vad vore jag utan dej älskling?

o jaa vad vore du utan mej?

V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar