tisdag 29 november 2011

Känslan

av att jag är så slarvig och inte kan kolla öppettiderna till Avancia innan jag stiger upp klockan 6 för att ta bussen in till stan kl. 7 för att sola lite solarie och träna innan min PT-timme 9.30. Och det visar sig att gymmet öppnar först 9.00!! Dumma dumma jag, jag som alltid är så ordentlig och kollar upp allt på förhand och håller koll på tider och sånt. Nej det här var inget vidare.

Vilken tur att skolan iaf är öppen så man kan sitta här o dregla en stund innan jag får traska tillbaka, för att senare idag traska in till stan för att ta mej hem med bussen kl. 14.05 Ja det blir en hel massa vandrande fram och tillbaka genom stan idag!

Nu har jag skrivit ut vårt nya hyreskontrakt så nu skall jag bara skriva under det och skicka tillbaka det till hyresvärden (vår hyresvärd är tydligen lite skygg och överlämnar inte kontraktet öga mot öga utan allt måste ske via mejl eller post, undra vad det är för en gangster egentligen??) sen är allt klappat och klart och färdigt för flytt. Bara vi skulle hitta en bil att frakta alla våra stora saker med! Alltid samma problem när vi skall flytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar