tisdag 8 november 2011

Haha

Om ni som jag har lite att göra för tillfället, gå in på http://www.kalkyleramera.se/ och räkna ut de mest knasiga saker! haha

Hur bra passar ni ihop?

 
Svar:
Ni passar ihop till 93 %.
Analys: Släng ut Romeo och Julia från biblioteken och ersätt med era personliga bloggar. Detta är magiskt! Magiskt!! Till och med våra servrar på KalkyleraMera börjar gråta av glädje.
 
Med denna fantastiska och högteknologiska kärlekskalkylator kan du räkna ut hur bra två olika personer passar ihop med varandra.


 
Svar:
Om du hade varit man så hade din snopp varit ungefär 14 Centimeter (cm)
 
Förutom detta så har jag fått veta att jag kommer gå upp 22kg när jag blir gravid, hjälp då!! 
Och att jag borde sälja min blogg!
Din blogg är värderad till: 247 249 kr
Ha en bra kväll hörni så skall jag kika vidare på dehär knäppa sakerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar