onsdag 9 november 2011

tjolahopp

Ja ikväll har jag inte mycket på hjärtat. Skall kika lite på tv skärmen en stund och sen söka mej i säng. Det blir en lång dag imorgon med både skola och praktik. Så det förblir tyst här imorgon, just so you know!
Idag har jag varit på bodypump så nu väntar jag bara på att träningsvärken skall slå in.

Kim jobbar kvällar nu så jag spenderar kvalitetstid med mej själv, som ju både är bra och mindre bra. Som igår, då jag var så lång tid ensam, så jag  höll på att börja klättra på väggarna men idag har jag hela tiden haft något att göra så då går det bra. Ibland är jag en såndär person som inte kan/vill vara ensam en endaste liten stund, medans jag ibland då njuter av det. Men för det mesta vill jag nog ha någon att vara med, annars blir det ju så tyst här!


Nå nu skall jag sluta svamla en massa gojs, tack o hej!

3 kommentarer:

  1. du glömde jo att skriva att du backa in din killes bil i en stolp också :D

    SvaraRadera
  2. Å kära nån då, sådan mor sådan dotter.....

    SvaraRadera