lördag 26 november 2011

Just nu!

Såhär ser det ut i stugan just nu!


Jag har nämligen börjat på med julkorten, men jaa för tillfället känns det inget vidare men jag hoppas de blir någotsånär fina i slutändan! Det positiva är iaf att jag tror tidsmässigt lär jag hinna bra även fast vi skall flytta och det känns ju bra!

Sådär annars så njuter jag av att ha en ledig helg, dock i min ensamhet. Men för en gångs skull njuter jag av att ha det lugnt och tyst omkring mej! Igår efter skolan hade jag tänkt fara på gym men när vi slutade kände jag mej så trött och att gå genom hela stan för att komma till gymmet och sedan gå tillbaka för att komma till en busshållplats kändes inte så lockande så jag tog den tidigare bussen hem och placerade mej i soffan med kudde och täcke vilket visade sig vara ett smart drag, jag somnade 16.30 och vaknade 21.38 och upptäckte till min förskräckelse att jag hade missat halva Idol!


Imorgon skall jag visa vad jag kom hem med från Stockholm, som vanligt när man skall handla julklappar så hittar man mer åt sig själv än åt andra. Jag hade "lovat" Kim innan vi åkte att jag inte skulle gå i mer än 5 klädbutiker, men vi kan väl säga som så att den siffran skred jag över ganska rejält men det berodde ju faktist inte bara på mej utan sällskapet som för en gångs skull hade pengar så han kunde shoppa lite själv också! :)

De hade julpyntat så fint i Stockholm med en massa julbelysning över allt.

Ikväll skall jag till min klasskompis Mia på glöggkväll för att sedan hämta bonden vid 01.00 tiden. Det skall bli riktigt roligt att hitta på något när man är så van att bara sitta hemma eller ha praktik på helgerna. Så med andra ord jag väntar som en galning tills vi flyttar in till stan så man kan börja umgås med folk utanför skolan också som normalt folk! Plus att nu har alla börjat julpynta hemma och jag får sitta och snyfta för mej själv i soffan med tomma väggar och flyttlådor överallt. Så fort vi får nycklarna till nya lägenheten tänker jag packa upp julsakerna FÖRST av allt. Nå inte riktit men nästan iaf!


Nu skall jag fortsätta med korten och sen skall jag duscha och ställa mej iväg till Mias.
Ha en bra lillajul allihopa! :)

1 kommentar:

  1. Men du, det blir snart mycket bättre...SÅ mycket bättre, men så sant jag skulle verkligen inte vilja sitta opyntad med tomma väggar heller, det är ju så mysigt med allt extra lys och allt det andra juliga, men det går säkert då du vet att snart ska det fram och jag vet att ni kommer att trivas inne i stan, annat är det med mossiga föräldrar som skulle kunna ta sig an lyan i Emkarby vilken dag som helst :o)
    Vilken tur att vi har domhär förgrömmade julkorten att pyssla med hörrdu!!!

    SvaraRadera