söndag 27 november 2011

Söndag = Städdag

Söndagar har blivit min officiella städdag nuförtiden. De borde dock vara min fixa skolarbeten dagar men det är ju så himla tråkigt. Nå jag skall snart börja på med min hemtenta och jag hoppas jag blir klar med den idag för min provversion av Microsoft Office går ut imorgon, vilket betyder inget word-program och utan word kan Sara inte göra sina hemtentor. Så jag får lägga i ett kol och hålla tummarna för att motivationen håller i sig tills jag blir klar. (jag tvivlar)

Vi har världens regnväder här nu, det började igårkväll och har fortsatt hela natten och förmiddagen och det verkligen spöregnar. Inte precis det julväder man hade väntat sig, men nog hinner snön komma förr eller senare ändå.

Igårkväll var jag till Mias på lite glögg och pepparkakor och en mycket trevlig pratstund. Ojoj vad det skall bli kul att flytta (för tusende gången jag säger detta) så man kan böra umgås lite igen!!


Mer än så vet jag inte för tillfället, jag skall nu börja med hemtentan och återkommer på kvällskvisten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar