lördag 14 januari 2012

den tatuerade flickan

Vi var ju på bio igår och jag måste nog erkänna att filmen var nog riktigt bra. Lite tråkigt kändes det ju ändå när man hela tiden visste vad som skulle hända och det mesta var ju ändå lika. Men nog kommer jag se fortsättningarna trots det. Ändå är det nog frågan om inte svenska versionen är bättre? Men det är min åsikt!


Men gode gud vad Daniel Craig är snygg, hoppas det kommer en ny Bond film snart!!


Sådär på tal om snö så har det varit lite från och till här på ön. Efter nyår fick vi snö så t.o.m. vägarna var vit täckta, det var någon ynka minusgrader och riktigt passligt. Sen satte det i och regnade i början av veckan och allt försvann på en dag. Men igår fick vi värsta snöstormen och det pyrde snö och drivade överallt. Så nu har vi ett snötäckt landskap igen.
Ja det var dagens väderleksrapport!

Jag skall så småningom hoppa i gymkläderna, de har öppet hus och gratis prova-på-pass vid Träningsverket (andra gymmet här i M.hamn) idag så en kompis ville ha med mej dit. Förhoppningsvis är det inte smockfullt med en massa brudar där, då får jag bara ångest! Men så är väl högst antagligen fallet!



Killen är på jobb till 15.00 idag och sen skall vi handla, sen ikväll skall vi mysa i soffan och kolla Gladiatorerna, värsta nostalgitrippen från när man var yngre! Skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar