torsdag 26 januari 2012

Ett liv som pluggis

Jaa mitt liv som plugghäst fortsätter, eller lite iaf. Så mycket att jag inte har tid att blogga åtminstone. Tyvärr. Till på köpet har vi den senaste veckan fått en hel massa nya inlämningsuppgifter som skall göras så nu har man minsann att stå i. Så är det tyst här ja då är jag enadera på gymmet och svettas, pluggar frenetiskt eller ligger däckad på soffan. De e mitt liv i ett nötskal för tillfället!

Idag har jag dock hunnit med lite skola och lunch med Johanna och Hedda på Svarta katten som förövrigt har för många godsaker (även om jag stod emot idag!!) Gjort lite instuderingsfrågor trots att jag skulle ha behövt tändstickor för att hålla ögonen öppna, powernappat på soffan för att sen motvilligt dra mej till gymmet på ett härligt core-pass. Väl hemkommen är det nu dags för mat och sedan tillbaka till skolarbetet.

Så en helt vanlig dag med andra ord.

Igår kom däremot ett trevligt telefonsamtal, jag har jobb fixat till sommaren!! Visserligen vid samma ställe Cikada som jag hade i höstas och kanske en och annan gång tänkte fula saker om. Men det känns lugnare och säkrare att fara tillbaka till ett ställe som man redan är bekant med. Plus att nu har jag ju lärt mej allt jag inte kunde då så sommaren kommer nog bli super och jag skall arbeta röven av mej så jag får in så mycket pengar som möjligt!

NU är käket klart så dags att kila, men som sagt blir det tyst här så då vet ni iaf vad jag håller på med det är inte så att jag inte vill blogga utan jag blir nog tvungen att sätta bloggandet lite i andra hand för tillfället. Eller också slutar det med att jag bloggar när jag borde göra skolarbeten!! Den som lever får se!

Men ha det bra hörni :) Bildlöst och tråkit blev det också :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar