torsdag 19 januari 2012

Hjälp mej!

Jag har nu under kanske 2 veckors tid haft problem med mina knän fram och tillbaka. Det kommer när jag gymmar eller vanligast ibland när jag e på Pump. Det är ju en hel massa knäböj och utfall där, men jag har sedan jag första gången kände av smärtan koncentrerat mej mer på att se till att hålla benen i rätt riktning och så. Men likväl känns det som om jag sliter sönder mina knän. Som om jag vore 75 år och knäna börjar ge upp. What`s up liksom? Smärtan är inte så att det gör helt olidligt ont, utan jag kan nog fortsätta övningen till slut men det är mera en slitande smärta på något vis. Råkar det var någon med liknande erfarenhet eller nån som vet vad man kunde göra åt det?



Så fort man kommer igång på riktigt och motivationen är på topp ja då måste något så klart komma och hindra en från att ge 110 %, trist alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar