torsdag 19 januari 2012

Picknick och paket

Skoldagen var en kort sådan, likaså har det varit hela veckan. Gud så skönt! Passar mej perfekt att börja 8 varje dag och sluta 9.50 eller 11.30. Då har man precis hela dagen framför sig och man däckar passande vid 22.30-23.00 för att man varit igång hela dagen. 

Med tanke på att vi nu också bara har teori så är det också lättare att hänga med om man inte har så jätte många lektioner per dag. Plus att jag orkar göra mina skolarbeten hemma hur bra som helst och tycker t.o.m. att det är kul. Ibland så älskar jag att gå i skola! (Okej det där kommer jag så lugnt att ångra att jag skrev!!)

När jag kom hem från skolan idag var Kim påväg från gymmet och ringde och undrade om vi skulle fara på picknick när det var så vackert väder. Sagt och gjort fixade jag smörgåsar och varm saft och så traskade vi iväg till en mysig plats med vacker utsikt och satt där och picknickade.





Idag kom mitt paket från Gina Tricot och jag hade planerat att hämta det efter picknicken men när vi väl kom hem slumrade jag till på soffan så jag tar det imorgon istället. Spännande att se hur kläderna ser ut, och framförallt hoppas de passar! Något iaf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar