måndag 16 januari 2012

Ny vecka nya (tränings) möjligheter!

Var i skolan klockan 8 imorse för att börja på en tyska kurs. Vi satt och väntade en timme på läraren sedan gav vi upp. Läraren hade tagit fel på schemat så hon trodde vi började först nästa måndag! Nåja det blev ju en lugn start på veckan då iaf! Vi började på vår hotellbokningskurs idag också den var väl lite sådär småtråkig med alla små minidetaljer som typ aldrig används men endå finns med. Men det skall nog gå bra ändå, vi test bokade på slutet och jag fick med allt som skulle vara med så nåt måst ja ju ha lärt mej då!

Resten av dagen skall jag ta det lugnt, ev. plugga lite för att 19.30 bege mej mot gymmet och ett pump-pass. Aah jag verkligen älskar att jag kommit igång med träningen på riktigt nu! Utöver det händer inget dramatiskt i mitt liv så jag skall surfa vidare och smutta på mammas saft v!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar