onsdag 18 januari 2012

Märkvärdigt

Min syster skaffade blogg igår och när jag skulle hjälpa henne att börja på, uppdaterade jag min egen bloggsida så nu ser allt helt annorlunda ut mot vad det gjort tidigare. Ni kan inte se det men jag gör, och jag har nu lite krångligt att vänja mej vid detta och hitta rätt igen. Ni vet som när något ändrar på Facebook och det tar en vecka innan man vant sig och kommit fram till att det nya systemet är nog ändå bättre!

Sådär annars så får jag ursäkta min usla uppdatering, MEN denna gång är det inte jag som är lat. Nej nu är det vårt internet som bråkar så utav tusan att jag inte varit med om ett trögare nät. Jag gick till butiken var vi skaffade vår nätsticka idag och gnällde lite så jag fick nån grej som jag skall fästa på stickan så vi får se om det blir nå bättre då. Dessutom har jag en hel drös med skolarbeten, och skolarbeten + värdelöst internet betyder bara en sak...katastrof! Så nu sålänge nätet fungerar någotsånär skall jag försöka hinna med så mycket som möjligt!

Jag är sådär smått sugen på att baka också!
Men socker är ju inte det ultimata att kombinera med min träning!
Och ja man kan baka nåt salt istället, men de ju inte lika kul! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar