onsdag 4 januari 2012

Vad vet jag

Huvudvärken är borta, tack och lov för det. Likaså är killen borta resten av dagen på jobb. På mitt schema står det matlagning, pump, biblioteksbesök och ett stycke skolarbete. Upptäckte till min fasa att en hemuppgift i vår "matkurs" skall vara inlämnad imorgon! Varför har hon valt det datumet när vi har lov ända till 9.1, jäklar vad jag kommer få bråttom med uppgiften, men jag vet ju iaf vad jag skall göra hela kvällen!

Jag har gått igenom alla våra foton och skall beställa hem en del, närmare bestämt ca 250st från ifolor att sätta i fotoalbumet. Men eftersom det är så många bilder tar det en hel evighet att ladda upp dem på ifolor. Jag som hade tänkt hinna till bibban och butiken innan pumpen får nog tänka om lite. Denhär tiden, vem var det som uppfann 24-timmars dygn, det borde finnas minst 5 timmar till så kanske man skulle hinna med allt man borde!

Nej nu får jag nog sätta igång så jag får något gjort idag!
Ha en bra dag alla! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar