onsdag 4 januari 2012

Tjosan!

Fick precis färdigt hemuppgiften. Skönt att ha den undan så har jag en uppgift mindre att tänka på imorgon, även om jag är ganska säker på att jag nog inte får så mycket gjort imorgon heller när jag får ha killen hemma ända till kvällen. Men försöka går ju! Imorgon skall vi dessutom på gym och så har vi tänkt kika in på tatueringsstudion här i stan, Kim har super länge varit snål på en ny tatuering (eller egentligen typ 5) så med tomtens hjälp kommer det nu bli möjligt. Bäst att jag går med och håller ett öga på honom så han inte kommer hem med värsta döden tatueringar eller nåt liknande!

ja menar, tänk om han skulle komma hem såhär!!

På fredag skall jag hjälpa min klasskompis flytta och på måndag börjar skolan igen. Jag kan inte fatta att detta kommer ur min mun men jag tycker faktist det skall bli roligt. Även om de flesta praktiska ämnena tar slut nu efter höstterminen och vi börjar med mera teoretiskt. Men det skall ändå bli kul och framförallt att få se alla klasskompisar igen!

På lördag åker vi över till Stockholm en snabbis! Bara för att vi nu inte har något annat trevligt för oss och för att jag skall lämna tillbaka de alldeles utomordentligt snygga men för små lackpumpsen jag köpte innan julen. Vi har bestämt dejt med Viggu också så det skall bli skoj, så får vi planera in när han skall komma hit och invadera lägenheten och krogarna!



Så med andra ord kommer jag helt klart hållas sysselsatt den närmaste tiden framöver. Men det är ju bra så jag inte fastnar framför Discovery channel nåmer än vad jag redan alldeles för mycket gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar