tisdag 28 februari 2012

Dagens

manlighetspoäng går till ingen mindre än Sara! Jo jag har igen visat min (enligt mej) manliga sida. Kedjan på cykeln hoppade för några dagar sedan och efter att Kim försökte få på den i X-antal minuter här i söndags vilket slutade i X-antal misslyckade försök som i sin tur resulterade i att han tappade nerverna och tog cykeln och slängde iväg den så en blomkruka gick sönder och jag gav honom några välvalda ord över att han kan skaffa sig en egen cykel att slänga sönder istället för min som jag själv slitit och vårdat med själen!!. Så idag när jag skulle skicka tillbaks ett paket från Nelly.com och ett från H&M fick jag själv stå och "mecka" en stund och se fick jag på den....HELT SJÄLV!! Ja menar hur duktigt är inte det, jag har aldrig lagt på en cykelkedja förut för det hör till sånadär saker som jag anser är killgöra, likasom att skruva och borra i väggar och liknande. Så jag var mycket stolt över mej själv, i 10 minuter iaf!!

min fina cykel
Ja det var dagens stora händelse, utöver det har jag varit i skolan, vi hade vinprovning hela dagen och fy för dessa röda viner de är ju bara för otrevliga alltså! Skoldagen följdes av en kort stund hemma med matlagning och sedan bar det av på tutorkurs. Nu är jag hemma stationerad framför datorn och tvn och strax börjar Top Model Sverige, skönt att vila ögonen på program där man slipper tänka bara slö titta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar