torsdag 19 april 2012

IFK Mariehamn

Killen bestämde sig för att hitta på något romantiskt idag, jag lyfter på hatten för det även om resultatet var lite sisådär! Vi gick och kollade fotboll och frös häckarna av oss lite grann också. Som vanligt när vi är och tittar på live matcher så önskar jag de skulle ha en tv-skärm där man skulle få se repriser för jag lyckas ju alltid ha ögona på annat än planen när något händer där! Likaså pratar jag och frågar en massa dumt när jag inte förstår vad som händer och Kim blir stressad när jag inte kan vara tyst och inte förstår. Men det var nog lite trevligt ändå, om det hade varit lite varmare!

Huvudsaken är att jag fått vara ledig ikväll och både hunnit på ett spinningpass och ha lite tid med killen


Helgen går i jobbets tecken så jag behöver inte oroa mej för att ha tråkigt iaf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar