onsdag 2 maj 2012

Sämst

Okej det är officiellt, jag är den sämsta bloggaren någonsin! Åtminstone på de senaste månaderna. Men jag tänker inte komma med några ursäkter utan det är nu bara såhär. Jag hoppas innerligt att jag skall hitta tillbaka till bloggandet snart för om inte för annat så är det senare roligt att kika tillbaka på vad man skrivit och gjort tidigare!

Den senaste tiden har varit stressig, riktigt stressig men nu kör vi slutspurt i skolan och maj månad är här vilket också innebär hejdundrandes många timmar i jobbets tecken men också vår, sol och värme.

Idag skall jag på jobb 15.30 så för tillfället står det matlagning på schemat, ugnsrotsaker med mustapekkaostfylld kyckling, får se får se hur det blir!

Så med andra ord har jag ingen vidare tid att sitta här nu heller men jag hoppas innerligt jag skall hitta nån tidstrimma så jag kunde berätta lite om vad som hänt här på holmen den senaste tiden. Vi får väl se!

Jag bjuder på lite vår från Åland sålänge! :)




1 kommentar:

  1. Jo, vi VILL läsa om vad ni pysslar med där på kobbarna MEN visst är det viktigare att ni gör sånt ni behöver och tar hand om varann på den lilla fritid ni har, så vi får ge oss till tåls allihopa...njut av våren...häruppe är det bara kaaaalllllt änsålänge!

    SvaraRadera