söndag 13 maj 2012

Morsdag

Jag vill börja med att gratulera alla underbara mammor ute i världen, men speciellt min egen alldeles underbara mamma som ALLTID finns där för mej och alltid lyssnar och hjälper mej. Jag förundras över allt hon gjort för mej under mina 21 år utanför hennes mage, stått ut med mitt skrikande som bebis (och de restrerande 20 år efter bebistiden också för den delen!!) pysslat och lekt under min barndom, hjälpt mej genom skolåren, stått ut med mej under mina tonårstrotsar, stöttat mej genom alla mina brustna hjärtor problem, till allt hon gjort, tipsat  och hjälpt mej med efter att jag flyttade hemifrån. Tack för allt du gjort och jag hoppas att jag en dag kommer bli åtminstone hälften så bra mamma som du varit till mej!
För att inte lämna kära pappa i skymundan så är det ju tack vare både dig och mamma som jag haft det så bra och du är otroligt underbar du med och den bästa pappan man kan ha! Kram på er hemma i Kållby v




En annan mamma jag verkligen vill gratta är min svärmor som gjort ett mycket fint jobb för att snida till den underbara karl jag lyckats fånga på kroken! Kram till dej med!


En som verkligen önskar att han skulle få fira morsdag sådär "på riktigt" är nog Kim. Stackaren har lidit både senaste farsdag och även idag över tanken att han inte får fira. Men älskade vän vi kommer nog hinna fira våra mors- och farsdagar till lust och leda vi med! v

3 kommentarer:

  1. Nå nu fick du me ti pyyl :o)
    Tack min underbara dotter!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack, snälla Sara, kram :)

    SvaraRadera
  3. Tack Sara Häls.Pappa

    SvaraRadera