måndag 18 juni 2012

Mål

Jag har nått mitt första delmål med träningen och vågen visar strax under 60 kg, första gången på ca 2 år som jag är under 60 och det fast jag byggt muskler hela vintern. Jag är stolt! Det är sånahär gånger man verkligen ångrar att man inte mätte sina kroppsmått i höstas innan jag började träna för att se svart på vitt ens framsteg. Själv tycker jag ju inte att jag "minskat i omfång" någonstans på kroppen men nu när shortssäsongen har börjat upptäckte jag att alla mina shorts är helt för stora i midjan, sånt e ju kul men ändå inte eftersom det var det enda jag inte köpte när jag shoppade inför sommaren i sthlm sist. Så nu står jag här med för stora shorts och inga butiker med vettiga shorts på holmen. I-landsproblem iofs och kanske det är lite kul att gå med för stora shorts för att påminna sig själv om att man kommit en bit på vägen ändå!

Nu fortsätter jag min träning som tidigare men under sommaren satsar jag mera på konditionsträning och passar på att springa i mina nya superdojjor för att till hösten återgå till styrketräningen och bygga mer muskler. Känner jag mej riktigt pepp kanske det blir en deff också för att minska kroppsfett och göra musklerna mer synliga. Låter som en bra plan tycker jag och är oerhört taggad över resten av sommaren och hösten! Träning är minsann en passion i livet!

Vi avslutar med lite härlig inspiration...






5 kommentarer:

  1. Ja hoppas innerligt att du int har som mål att se ut som vissa av domdär bodybildar tjejerna! Fö de e ju int snyggt! ;)

    SvaraRadera
  2. Åhhh om man ändå hade ens en gnutta av dendär träninginspirationen du har!!!Du får vara stolt och nöjd över dig själv!

    SvaraRadera
  3. Tack :)
    Men Moa bilderna här ovan är ju int av bodybuildar brudar! Bara vanliga brudar som e i jäklit bra form,och vilken tur att vi kan tycka olika om va som e snyggt!! ;D

    SvaraRadera