tisdag 11 september 2012

Bowling

Njuter till dubbel max! Har haft lyxen att vara ledig idag...både från skola OCH jobb. Helt otroligt! Började dagen med ett cx-pass (alltså core träning 30 min) sen hem och sen for Kim och jag och bowlade. Ni läser nu en superbowlares blogg för jag total segrade över den normalt oövervinneliga Kim! 

 


Här snackar vi flyt!

Och såhär slutade matchen, segrare Sara!!! wohoo
Det känns så konstigt, jag har hela dagen tänkt på en massa jag skulle skriva och berätta men nu plötsligt är det helt tomt i skallen! Vädret har iaf varit super idag med lysande sol och relativt varmt. Man börjar bli helt skrämd efter den här inte-nå-vidare-sommaren när hösten verkar vara på intågande med stora steg. Nå hösten är trevlig den med, bara jag skulle få åka över till grannlandet och shoppa lite höstkläder. Det är helt otroligt jag har inte varit i Stockholm/shoppat över huvudtaget sedan slutet av maj och jag lever än. Även om det kliar i fingrarna minsann!

Nåja sådär annars så är planerna för höstlovet spikade och det blir en vecka hemma i Österbotten vilket jag längtar oerhört mycket på. Så mycket att jag kommer på mej själv med att tänka att jag måste snart börja packa och vad skall jag ha med mej, tills jag sen plötsligt upptäcker att hej de e ju nog ännu en månad dit. Men men tiden går ju så jäkla snabbt så snart sitter man ändå och firar jul och nyår!

hemska tanke!!

Nu tänker jag hoppa på cykeln och fara till S-market och handla, tänkte skippa kvällslänken eftersom jag känner mej måttligt seg i benen och cyklar istället, dock är här världens blåsväder för tillfället så jag misstänker jag kommer ångra mej big time när jag kommit halvvägs.

MEN....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar