tisdag 11 september 2012

Nytt

Köpte lite nytt smink igår, är lite tveksam hur det kommer passa min hy även om jag fick väldigt bra hjälp i butiken. Men vi får väl se och hålla tummarna! Det känns alltid lite spännande när man byter märke eller produkt. Detta kom jag då hem med...





Vi fortsätter på linjen med nytt, väntar ivrigt tills jag får gå och sova för jag har nämligen bytt lakan (låter som jag jag typ aldrig skulle göra det, men så är nog inte fallet!!) finns det något skönare än att lägga sig i en stor säng med ny bytta lakan?


2 kommentarer:

  1. Håhå, precis likadana lakan hitta jag längst underst i tvättkorgen här en dag, oöppnade och inslagna!!!! Man kommer ju så sällan till bottnet på dendär arma korgen juhh, men de var ju iaf kul att få nya lakan sådär bara!
    Nå, var de sköna?
    (Har int hunnit testa dem ännu).

    SvaraRadera
  2. Haha nemen vilken vardagslyx! Då syftar ja på nya lakan och inte på tvättkorgs bottnet även om det är en bedrift det med!! Jo dom e grymt sköna, spec när vintertäckena är isatta igen <3 :)

    SvaraRadera