måndag 19 november 2012

MALTA IT IS!

Det är helt otroligt, ääntligen är praktikplatsen spikad! Tusen kilo föll från mina axlar imorse efter att jag haft skype-intervju och fick veta att jag fått platsen! Den otroliga angst jag haft över denhär praktiken finns det nog ingen som kan förstå. Det kommer minsann vara bittersweet att åka iväg men såhär är det nu och idag gläds jag som en prinsessa över vad jag kommit till stånd med!!

Så från februari och 16 veckor framåt befinner jag mej med andra ord på Malta, sol, värme och nya utmaningar. Det skall bli super spännande!!









Till de som är riktigt intresserade så hittar ni hotellet jag skall jobba på som "housekeeping supervisor" HÄR!


7 kommentarer:

  1. Grattis igen gumman! Sjukt kul att du fick platsen det ser ut som ett toppenställe ^^ Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jaa vi får hålla tummarna att de blir toppen!! :) Kram

      Radera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=1y6smkh6c-0&feature=youtu.be&t=2m53s

    ;) h. hemlis

    SvaraRadera
  3. Ett stort GRATTIS, men hur blir det med bonden Paavo?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jaa som det ser ut nu så flyttar han hem till Österbotten och jobbar där under tiden jag är borta! :)

      Radera
  4. Stort Grattis!!!! Vilket fint hotell:)

    SvaraRadera