söndag 27 januari 2013

Gårkvällen

Igårkväll kom Johanna över för lite tjejsnack sådär strax innan jag skall iväg till Malta. Vi hade supertrevligt och senare på kvällen for vi till Indigo på en drink följt av lite pizza på Diablo. Dit kom Kim och mötte upp oss i hopp om att få en pizza han med men istället bestämde vi oss för att gå till Arken. Så en spontan utekväll blev det, skoj!  Dock blev det endast 2 drinkar eftersom jag skulle gymma idag.

Bilden har jag lånat av Johanna!! :)
 Axl Smith var på besök på Åland och dj:ade på Arken, jag blev väldans besviken på den mannen för han spelade bara en massa gammal musik och en massa intron hela tiden och sen böt han låt så ingen vidare dansmusik inte. Nåja jag hade en trevlig kväll hursomhelst och det är ju endå det som är viktigast!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar