måndag 7 januari 2013

Måndag

Jag får leva i den lyxen att medans de flesta börjat skolan idag så har jag ännu en vecka jullov kvar! Dock började ju inte veckan på bästa sätt, jag hade bestämt mej för att göra klart den ena av två inlämningsuppgifter som jag har oinlämmnade men borde ha varit klara till före jul. Så jaa jag kan ju inte påstå att jag skött mej precis!

Nå hur som helst så gick det någotsånär, tills jag gick i väggen och fick skrivkoma och bara ville göra ingenting. Så saldot blev uppgiften är fortfarande oinlämnad lite fick jag läst på spanska tenten som jag har på lördag morgon som jag förövrigt MÅSTE bli godkänd i för att få mina 3 studiepoäng för att jag satt mina torsdagskvällar på en bedrövligt tråkig spanska kurs. Så nya tag imorgon, då skall jag också fara till Smakbyn (Michael Björklunds nya "grej/ställe") och luncha med Hedda. Super då kanske man hittar inspirationen efteråt att plugga lite. Vi får väl hoppas så! Nu skall jag fara till gymmet och Bodypumpa lite, evigheter sen sist! Kul!!



1 kommentar:

  1. Jag har å försökt läsa på spanska i dag, läst ett varv, sen somna jag :P Jag e int alls na intressera åv att lär me he nu, fast e sko va kul att kona, men tå kursin va så dålig tyckt jag så motivationen e på noll..nåjaa, man får kämppa,kämppa bara :) snart har man e ur världen..förhoppningsvis! // Anna-Lena

    SvaraRadera