tisdag 8 januari 2013

Vila...

Efter 11 dagar träning i sträck blev det nu dags för två dagar vila. Och jaa innan nån börjar tänka vilken dåre jag är och att det gör mer skada än gott att träna så mycket så vet jag vad jag gör och känner min kropp. Jag har varvat tunga styrketränings pass med lättare styrke pass och konditionsträning. Sen så är det bara så att när inspirationen bara flödar och man vill inget annat än träna dag ut och dag in då e de jäkligt svårt att tvinga sig till vila och inte göra det man brinner för.

Nå nu har jag sprungit på en förkylning också, den första på vääldigt länge så jag får väl hållas tills den blir bättre men jag lever ju i tron om att den skall gå om under mina två vilodagar så jag kan köra igång på torsdag igen,  men tjaa vi får väl se!!

Under tiden jag vilar får ni se min födelsedagspresent av Kim, Better Bodies tröjan jag stått och dreglat på i shoppen vid gymmet way too long!! Tack min kära v



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar