fredag 15 februari 2013

Fredag igen!

Jag hänger knappt med längre, tiden går så fort mittiallt, jag jobbar, kommer hem och lagar mat, läser lite bloggar, far till gymmet och sen är det läggdags igen. Lycko jag har en ledig dag imorgon! Den tänkte jag njuta till tusen av och planerna är en morgonlänk och lyxfrukost i lugn och ro. Sen tänkte jag eventuellt gå en sväng till shoppingcentret för jag skulle behöva inhandla ett par tights eller liknande att sova i. Jag har bara ett par shorts och en t-tröja nu och med 4 filtar när jag sover men det räcker tyvärr inte för att hålla värmen så det får blir morgondagens jakt!

Nu har jag avklarat 2 dagar i tvätten på jobbet och det har varit tungt! Stressigt och en massa massa smutsiga lakan och handdukar som skall sorteras räknas och flyttas från korgar till kärror och hela faderrullan. Så man har känt av det i kroppen. Nå nu blir det då en dag ledigt och sen är jag tillbaka som supervisor med de andra supervisorerna(?!) får se om jag får lite mer klarheter då i vad det är jag skall göra riktigt under mina återstående 14 veckor...

Bildtomt har det blivit här också, måste nog ta och ändra på de, skall försöka ta lite Malta bilder bara vädret tillåter!!

Trevlig helg på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar