söndag 17 februari 2013

Inte riktigt som planerat

Gårdagen blev en helomvändning från vad jag hade tänkt från början. När jag precis dragit på mej träningskläderna för att bege mej ut på morgonlänk frågade Marilyn om jag ville följa med henne på lite ärenden och så skulle jag få se lite mer av ön samtidigt. Så då bytte jag snabbt om till lite bättre kläder, skippade den planerade lyxfrukosten och knaprade i mej 2 knäckebröd istället! Vi åkte runt till olika små "städer" här men alla såg i princip lika ut och hon sprang sina ärenden. Sen när vi väl var tillbaka i Sliema gick vi och lunchade, det blev pizza som smakade otroligt gott!

det känns super konstigt med ratten på fel sida
och ännu värre när de kör på fel sida också,
huhhu va man blir förvirrad!!
 Sen var jag hemma i 2 timmar och innan det bar av igen, denna gång till södra delen av ön där hon skulle träffa en som skulle värdera hennes fars 2 lägenheter som de skall sälja. Efter det släppte hon av mej vid gymmet, jag körde ett biceps-pass och kom sedan hem för att då tillaga min lyxfrukost som istället blev lyxkvällsmål men attans vad gott det blev! Tänk att jag inte kommit på att laga liknande hemma?!
banan, päron, mandarin och vindruvor,
sen hällde jag på naturell yoghurt, namnam!
Idag har jag då jobbat igen, det gick sådär men imorgon är jag ledig igen och skönt skall det bli. Då skall jag på Bodypump 9.30, sen tänkte jag simma och chilla vid poolen och sen tänkte jag då fara till shoppingcentret som jag redan planerade in i lördags! Jag skall också gå och fråga runt på lite hostels och kolla priserna så att vi skulle kunna boka in när Kim skall komma och hälsa på. Åh jag längtar såå! :)

1 kommentar:

  1. Der Mutter (alla muttrar på plats, skruvarna lösa :o)18 februari 2013 kl. 12:29

    Omväxling förnöjer ju alltid!
    Hyggligt av Marilyn att släpa med dig, du får se ställen man aldrig skulle se som turist!
    OCH vilken tjusig bakgrund du har lagt in på bloggen!!!!

    SvaraRadera