lördag 16 mars 2013

Hangover

Jaa igår var det då premiär utgång på Malta som gällde. Paceville heter stället om du ska gå ut och där stod klubbarna/barerna på rad med musiken så hög att du inte hör va du tänker. Det är väl det som är meningen så att man inte hör sig själv tänka att nej nu räcker det för mej, utan tar 2 drinkar till istället som jag gjorde.

Så jo jag var full, det var en superkväll, vi hade jätte kul och vi testade 2 olika klubbar och båda var helt bra. Jag lyckades t.o.m bli utslängd av en vakt för att jag knuffat honom(?) jag vet inte, det var fullt med folk och trångt som bara den, jag blev knuffad och knuffade lite tillbaks, inte sådär "muckar du grä/ tigger om stryk-knuff" precis utan bara lite försiktit. Och nästa stund haffar en vakt mej i armen och drar ut mej därifrån, nåja ut på gatan samtidigt som dom höll på o drog ut ett gäng killar såg jag hur de viftade till sig polisen som kom springande. Som tur var var det killarna de intresserade sig för så jag stod på utsida en stund och pratade med Jordan och Janet och sen kunde vi gå in igen utan problem. Så kanske jag bara råkade vara på fel plats, eller så var jag en liten jävel. Jag vet inte iaf för jag var full!



 Idag mår man som förtjänat. Sov till 12, duschade, vilade 20 minuter till, tvingade i mej 2 knäckebröd och sen for vi iväg med bussen på vår planerade exkursion att hitta Lidl. Vi stag av på fel ställe, väntade på en ny buss i 30 minuter men sen tillsist hittade vi dit. Blev inte sådär jätte imponerad men bättre än de små vägbutikerna iaf med allt på en och samma hylla. Så nog blir det väl en sväng dit igen kan jag tänka mej.

Busshållplatsen
Vänta, vänta
Här mamma, eftersom du undrar om här är grönt, så är dethär närmaste den grönska vi har här. I staden jag bor och överlag på Malta så finns det knappt nå gräs alls, inte mycket grönska överhuvudtaget, så när snön börjar smälta hemma och det börjar ploppa upp vårbilder på facebook och bloggar då vet ni en som kommer sakna grönskan! 


Så resten av kvällen tänker jag göra precis ingenting, bara ligga i sängen, hur skönt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar