torsdag 14 mars 2013

Torsdag igen?

Imorgon är det helg, igen! Vart tar tiden vägen egentligen? Nå det är bara bra ju snabbari tiden går desto snabbare blir det sommar, sol, värme och jag kan åka hem till Finland och kära Åland. Ännu en jobbdag är över, en bra sådan även fast jag haft mycket enformiga sysslor idag så har jag varit på riktigt bra humör, glad och lycklig! Jag började dagen med att göra lite bokningar och arkivera bokningarna i mappar (här sparas allt både i pappersformat och elektroniskt, ekologiskt javisst!). Sen var jag i stort sett utan att göra så jag hjälpte min rumskompis som jobbar på event-avdelningen. Hon har i en veckas tid suttit och vikt papper och satt dem i kuvert. Kul! Igår hjälpte jag henne att sätta pappren i kuverten och idag klistrade jag på adresserna. Totalt 912 kuvert har jag klistrat, de ni de lär vi oss inte på Hospitality-programmet!! Nej men hellre hjälper jag nån en sitter och kollar in i väggan och klickar lite på datorn.

Dagens outfit har sett ut såhär och skjortan är ett av de nyinförskaffade plaggen,
och jag älskar den, bekväm och super snygg, vilket ju inte syns på bilden men den är ljusblå/vit randig iaf.

Jag fick också följa med en av tjejerna från sales&marketing upp till rummen var de förberedde photoshoots av rummen inför den nya hemsidan. Intressant att se vad de tänkt och jag tror bliderna kommer bli bra!

Nu skall jag låta tonfisksalladen mojsa sig i magen en stund och sen blir det dags för gymmet som idag bjuder på ett intervall-pass på löpbandet och mage.

Imorgon är det fredag och sista dagen jobb innan helgen skönt skall det bli och på kvällen skall vi testa nattlivet i St Julians/Paceville. Hohhooo späännade!


1 kommentar:

  1. du ha jo blivi så mager,ja ska no göd upp de tå ja komber tid :) men du e no lika fin entå :) <3

    SvaraRadera