fredag 22 mars 2013

Kvarg + Lidl = Sant

Om du bor någonstans så du har nära till en Lidl-affär. Ta då ditt förnuft till fånga och gå genast dit och köp upp hela deras förråd på kvarg. Jag har länge försökt mej på kvarg men inte fattat något vidare tycke för det. Det är proteinrikt och bra efter träning men inte kan jag påstå det är gott. Likväl har jag nu som då "tvingat" i mej det och det har nu blivit godare och godare faktist! Här söderut äter dom inte kvarg så när vi besökte Lidl förra helgen så blev jag överlycklig när jag hittade kvarg där. Till på köpet blev jag mycket positivt överraskad när jag smakade den och upptäckte att den är ju väldans god också.

Så åk till Lidl och köp deras kvarg den är god, billig och har väldigt bra hållbarhet (datum)! Blanda tillsammans med bär eller frukt. Min favorit för tillfället är att blanda med apelsin! Och tycker du fortfarande det inte smakar något vidare ringla lite honung över så blir det helt säkert bättre!

Jag tror dock inte på fettfria produkter men nu hittade jag ingen annan bild !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar