tisdag 19 mars 2013

Public holiday it is

Idag är det St Josefs day eller nåt liknande, iaf är det en ledig dag det är allt jag har på klart! Så jag tog en välbehövlig sovmorgon även om det just varit helg följt av frukost i lugn och ro. Sen skypade jag med Julia och Kim so var ett sant nöje och jag passade på att hjälpa Julia med finska-läxan. Tur att man kan vara till hjälp som syster även fast man är många hundra kilometer bort.

Sen for jag till gymmet, körde ett rätt lyckat triceps&axlar pass, väl hemma slängde jag i mej mat och nu kunde klockan lika väl vara 9 så jag kunde gå och sova för jag är dyng-trött. MEN klockan är bara 4 här så man känner att man liksom skulle måsta göra nånting. Dessutom lyser solen och vädret är rätt fint så man känner att man borde gå ut, men går jag ut får jag cravings efter nåt onyttigt så de vill jag inte heller göra. Kanske jag kollar Top Model Sverige, powernappar och väntar att det skall bli kväll. Eller inte vet jag...

Nu är det bara ynka fyra dagar jobb och 2 dagar ledigt och sen är min Kim här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar