lördag 20 april 2013

Run

Börjar ladda upp inför morgondagen. Lyckligtvis känns benet rätt bra för tillfället så jag hoppas hoppas att det skall hålla hela 10 kilometrarna imorgon. Det skall bli så spännande och jag känner mej riktigt taggad. Lite nervös är jag för att jag inte kunnat springa alls denhär veckan förutom 7km i tisdags. Men åtminstone har kroppen fått vila rejält. Nå vi får väl se hur det går imorgon. Och hur det än går så är jag nöjd att jag vågat anmäla mej och faktist tänker göra detta. Inte trodde jag för ett år sedan att jag skulle springa 10km för välgörenhet på ett traithlon-event, på Malta!! Ett stort steg för mej, ett litet för mänskligheten och 25€ mer till cancerforskningen! Så håll tummarna för mej imorgon där en 10-11 tiden för då kör/springer ja igång! :)

3 kommentarer: