söndag 21 april 2013

Så hur gick det?

Jo det gick mycket bra, bättre än förväntat faktist! Men de hade kortat av rundan till 7km vilket var lite tråkit när jag hade mentalt ställt in mej på 10km men bättre det jag körde på i ett hårdare tempo än vad jag brukar springa och klarade det endå så jag är nöjd! Vilken otrolig boost man fick också av atmosfären av alla runtomkring en. Det var en mycket rolig upplevelse!!

Jag var typ först på plats av dom som skulle springa
så de blev lite lång tid att vänta men bättre de än att man måst stressa!

En del av cyklisterna 

Här var start och även målgången
Lucky 89

Höh snyggast ever,nejmen önskar att jag sprungit i topp som jag hade planerat
men när alla bar de sponsrade t-skjortorna så tänkte jag att jag gör väl det med
+ att det var rätt mulet när vi startade så det kändes inte sådär jätte varmt,
dock är jag tacksam över att jag sprang i shorts och inte i tights
 som många andra gjorde, dom måst ju ha fått en smärre värmechock!

Ryggen på t-skjortan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar