måndag 9 september 2013

Sommaren i bilder

Ett litet urklipp från vad jag haft för mej under juni & juli månad...

Totte dricker saft
Kollat solnedgången, vid bönehuset av alla ställen!!
Ätit och druckit gott
Pehmis vanilj-choklad <3
Jag blundar, igen!
Spelat kubb
och minigolf
Tog en cykeltur i vackra Kållby med kära syster

Hälsat på 2 veckor gamla valpar
Tagit en lite längre cykeltur med killen




Varit på villan

Varit vid Kim & Jonas villa

Ätit frukost utomhus
Legat på beachen
(även om de e typ bara 2ggr på hela sommaren, meen)
Ätit ute
(även detta bara en gång!)
Blivit bortskämd med ett vackert halsband när man som mest behöver det,
bara för att
Jobbat som ordningsvakt 2 dagar på Rockoff
Oskar Linnros (tror jag)
Kim Åstrand (vet jag)
Nause
Hoffmaestro
Niska pizza
Petter, (no shit de kunde ni int gissa!!)
Stiftelsen
Augusti kommer sen i ett eget inlägg. Men summa sumarum har sommaren varit kämpig och det har varit mycket att tänka på och många motgångar, men trots det har vi haft många fina stunder och jag är tacksam över alla som gjort min sommar så pass bra som den ändå har varit. Och vilket väder, helt otroligt alltså!!

1 kommentar:

  1. GUUUUUD ja vill ha niska pizza!!! Satt faktist rikti å tänkt på he idaaa!

    SvaraRadera