måndag 16 september 2013

Vad händer

Jag låtsas om och om igen om att jag skall börja blogga, nu är det slut på latandet och här ska de drösa in inlägg. Så skriver jag och förbereder några inlägg och sen går jag omkring och låtsas att nä jag har int tid att uppdatera nu.
Men de känns ju faktist så...  mitt hektiska liv med ca 5 lektioner skola i veckan och 6 timmar jobb om dagen att jag inte har någon tid. Så vad gör jag av restrerande ca 15 timmarna på dygnet? Sover? Nej! Äter? Nej! Gymmar? Definitivt inte!!

Herregud vad händer? Men iaf leker och gosar jag med hunden, de räknas väl?! (I typ en halvtimme!!)

Nåja idag skulle jag stiga upp och fara ut och på länk, tog 2 timmar sovmorgon och tog en hundpromenad istället. Bra start på en ny vecka liksom att inte fixa morgonlänken. Nåja jag är nere i en dipp och det vet jag om, de går över de bara å låta de ta sin tid, ingen stress här inte! Hursomhaver kom Hedda över för att göra en inlämningsuppgift till Marknadsföringskursen och äta äppelpaj. Båda delarna gick utmärkt och inom en vettig tidsplan också. Nu skall jag på jobb om en timme och sen har jag ledigt 2 dagar men som i princip börjar bli fullbokade redan. MEN nu är det bara 8 jobbdagar kvar av september och sen väntar en hel hög med lediga dagar, can't wait!!

Förresten, igår var vi på skogspromenad med trollet och då kunde jag gå i shorts, tänk 15 september och shorts!! Men det var antagligen den sista gången också för nu spöregnar det och blåser precis som det brukar på hösten så antagligen e hösten här på riktigt nudå. Men de ganska skönt det med, då får man mysa ner sig i soffan (efter ett avklarat gympass) med filt och tända ljus!

Här mamma ser du om du klickar upp andra bilden när vi går med Totte lös!!


1 kommentar:

  1. Mamma är ju faktiskt grön av avund pga Eder lössläppta lilla sööööta hund, han släktas sannerligen INTE på sin 24-7 rymningsbenägna Moder!

    SvaraRadera