söndag 26 januari 2014

Ja sku måst blogg...

Blööh ja måste ju vara världens sämsta bloggare just nu. Å jag har ju saker å berätta men de blir ju bara int av. Tiden räcker inte till som jag typ alltid skyller på men ja.

Så vad händer i SundqvistÅstrand residensen nuförtiden då?

-för engångsskull går munnen på karl jag bor med så jag vet int vad slags prat-piller han har ätit, och det bara för att jag försöker mej på att blogga och tänka på vad jag skall skriva...tack Kim!

- Totte lever och mår bra och vi är tacksamma för varje dag vi får med lilla lejonkungen (han har fått nytt namn eftersom han blivit så bedrövligt långhårig)

- jag har 1 vecka på mej att bestämma vad jag skall skriva för examensarbete....

- jag har börjat en helt superintressant kurs som heter mat & vin i kombination som jag skall berätta mer om i ett annat inlägg

- jag har också börjat en mindre intressant kurs som heter marknadsundersökningsmetodik som är förberedande för examensarbetet och där vi i uppgift måste skriva ett miniexamensarbete och göra en marknadsundersökning. De e jag inte sådär överdrivet förtjust i...

- jag har kommit igång helt sjukt bra med träningen igen

- vi blev tvungna att köpa ny bil (även dehär bör få ett helt eget inlägg, för dethär med bilar de ingen rolig historia!)

- jag söker jobb till våren/sommaren för fullt och borde också börja söka praktikplats till höstens förmanspraktik

Jaa de va de, nu steker mannen plättar så snart blir det söndagsgott här i huset! :)
Världens flummigaste inlägg ever!

1 kommentar: