måndag 27 januari 2014

Bra flyt

Denhär veckan kunde inte ha börjat bättre...

Morgonen började med kaffe och plättar på sängen följt av ett sjudundrande bicep/tricep-pass, endorfinerna nästan sprutade efteråt och jag hade värsta hulken-känslan i armarna!
Sen blev det en blåsig men "skön" (läs kall) hundpromenad. Sen fortsatte jag med gårdagens städning så nu är det äntligen rent och fint här igen!
Kim satte äntligen upp våran Ikea-hylla i sovrummet som Zaida hämtade i typ september!!! och sen gjorde han middag (som alla andra dagar!) Jag har de bra jag!

Nu kom jag precis hem från bibban där jag pluggat lite med Zaida och vi har kommit igång med våran marknadsundersökning vilket känns väldigt bra.
Avslutningsvis så ska jag sticka iväg till gymmet och avsluta dagen med ett Bodybalance-pass vilket skall bli jätte skönt!

Såå denna vecka kunde inte börja bättre, hoppas på likadant flyt resten av veckan också!! :)

Totte&Selma

1 kommentar:

  1. Mutter (Der el. Die eller nåt...typ...)27 januari 2014 kl. 20:30

    Wow, låter ju helt...outstanding!!!

    SvaraRadera