fredag 28 oktober 2011

Fredagkväll

som spenderas lugnt efter kvällens praktik som gick riktigt bra! Bossen sa att imorgon skall man inte ha krabbis för imorgon har vi mycket att göra med många och stora beställningar så det är bara att hålla sig nykter då. Jag som ju har så himla svårt med det, dricker ju typ 2-3 ggr i året så de blir nog svårt dethär! haha



Jag skall söka mig i säng strax så jag orkar upp imorgon för att göra en skoluppgift som egentligen skall vara inlämnad idag, uups men bättre sent än aldrig! Sen blir det lite gymmande också innan praktiken såvida jag imorgon har sluppit min huvudvärk som molnat på i huvudet hela dagen. På söndag är det min sista dag på Cikada (för iår iaf!) Jag har ju blivit lovad jobb där i nästa år om jag vill så vi får se hur det blir med den saken! Ekonomiskt känns det rätt så tragiskt men psykiskt/fysiskt känns det jävligt bra (ursäkta språket men det är oundvikligt i denna mening!)

Som avslut ger jag er helgens låt, denna är bara FÖR bra och jag skulle bara vilja gå på fest när jag hör den, storsupare som jag är!!! http://www.youtube.com/watch?v=XOLWDuKXYy8

Trevlig helg hörni! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar