onsdag 26 oktober 2011

Vart tog tiden vägen?

Klockan och dagen har gått riktigt långsamt för en gångs skull, på ett bra sätt såklart. Men nu på kvällssidan när jag skulle börja med mina skoluppgifter så skenade nog klockan iväg på en gång. Nå jag blev så gott som färdig men istället missade jag ju programmet Halv åtta hos mej som ALLA ju måste se imorgon för de e ju på Åland, wohoo hu bra e inte de!



Nu skall jag slappa framför teven eftersom jag bestämt att efter nio gör jag inga skolarbeten mer om det kommer något sevärt på tv och det gör det ju allt som oftast. Så det får räcka för mej idag men nog kommer jag få använda all ledig tid i helgen till att få klart allt i tid. Sen så har jag ju kökspraktik i helgen också som börjar imorgon. Jag skall vara på restaurang Nautical och det skall bli riktigt skoj att göra nåt annat än servera en stund. Det blir minsann en fullspäckad dag imorgon med början 10.15 när jag skall till sjukhuset, sen uppsats seminarium 12.30-16.10 och efter det blir det raka vägen till praktiken som slutar vid 23-tiden. På fredag är jag ledig från skolan så det passar mej perfekt eftersom jag ända har praktik på kvällen, skönt med lite sovmorgon!

Men skit alltså alltid skall något bråka, nu finns det inte tillräckligt med utrymme på datorn för att få in nå bilder så bilderna och att göra plats på datorn får bli ett senare problem. Återkommer när jag har nån ledig stund mellan praktiken och skolarbetena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar