fredag 16 mars 2012

Den fattige studerandes dyra laster!

Nätshopping!!
Men vore det inte för nätshopping skulle jag gå under på denna lilla ö med ypperligt dåligt utbud av klädbutiker! Men nu har jag bestämt mej för att det är slut på det roliga.....åtminstone för en stund!
Här kommer lite smakprov på nyheter i garderoben...

Skor, Nelly.com

Dålig bild men fin klänning, Nelly.com

skor med matchande kuvertväska, H&M

Men däremot börjar jag ju jobba om nån vecka så då ska nog ekonomin ställa sig till rätta igen.
Sådär annars så har jag ju varit på praktik vid Arken 2 dagar nu och börjar trivas riktigt bra där, men jaa inte vet jag om jag skulle vilja sitta i en reception i 30 år framöver. Nej något jobb där man får röra på sig lite mer och där det är lite mer varierande jobbuppgifter vill jag nog ha. Vad det nu är har jag däremot ingen aning om?!

4 kommentarer:

  1. Tänk va konstigt...skomängden här hemma har int alls minskat fast du har flyttat...kan det bero på att jag föder upp skogalningar på löpande band???
    Och jag som använder mina dojjor tills det regnar in...suck...

    SvaraRadera
  2. haha jamen de va ju konstigt! :) Du borde ha satsat på ungar som hjälper-till-hemma-mani istället för sko-mani!! ;D

    SvaraRadera
  3. Suck.....det var ju drömmen det...och så gick det som det gick...
    men bortsett från skorna så är ni alldeles underbart perfekta alla tre :o)

    SvaraRadera
  4. Men GUD vad snygga skor! (de översta) Vill också ha D:

    SvaraRadera