lördag 17 mars 2012

Kappsäck till utlåning?

Nej jag är inte en brutalt galen, pedantisk perfektionist som börjar packa en vecka på förhand innan jag skall hem i 3 dagar. MEN däremot tömde jag kläder ur garderoben som jag inte använder längre som jag tänkte forsla hem till min käre syster. Dock uppstod det ett smärre problem, kappsäcken vi tänkt packa i är nu full med kläder som jag inte skall ha, så hur gör vi nu stoppar ett par strumpor och underkläder i en plastpåse och glatt åker hem eller?

Och nej Julia paketet är inte till dej denna gång,
Det är en av mammas försenade julklappar!

Nej jag måste nog trolla fram en till väska på nåt sätt!

Men trevlig lördags kväll på er! :)

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅh, de blir ju julafton fö mej på freda då :DDD

    SvaraRadera
  2. jaa vi får väl hoppas du gillar nånting iaf! :)

    SvaraRadera
  3. de gör ja säkert, de brukar ja ju no göra när de kommer från dej :)

    SvaraRadera