lördag 10 mars 2012

För den som undrar..

Så lever jag och mår bra, jo. Den senaste tiden har gått åt till skola, skolarbeten och träning och dygnet har än en gång för lite timmar. Men jo om jag bara tar mej igenom de två veckorna här framöver så borde det börja lugna sej lite efteråt. Plus att om två veckor får vi ju åka hemhem en snabbis och det skall bli skönt, ladda batterierna med lite Österbottnisk touch så man orkar börja jobba sen då.

MEN idag är det paus, idag händer något riktigt trevligt! 16.30 kommer huset bli invaderat av en hel hög av mina kära klasskamrater för vi skall ha ett mega super plättkalas. Tjohej vad trevligt! Så nu skall jag köra igång med städningen, jag har en hel del att ta itu med innan jag är redo för en kompisinvasion!

Trevlig helg till er alla! :)

2 kommentarer:

  1. Men vad kul, gissar vem som är självutnämnd
    plättstekningsmästare????!!!!!?????

    SvaraRadera
  2. Nej de e faktist int Kim om du tänkte på honom, han jobbar och kommer hem lagom tills allt e städat och plättarna e färdigstekta, sidu vissa har de bra ställt! ;D stekningen får vi väl fördela på oss 6 andra! :)

    SvaraRadera