torsdag 3 maj 2012

På senaste

Hej och hå, är för tillfället helt slut i kropp och knopp efter ett fasligt tungt pump-pass. Detta betyder också att jag fått vara ledig från jobbet idag, skönt som tusan har det varit och ledigheten till ära bakade jag morotssemlor. Imorgon är jag också ledig och då bär det av på en shoppingrunda till grannlandet tillsammans med bästaste Hedda. Det skall bli jätte roligt dels att få shoppa och sen att kunna göra något utanför skolan där man annars bara hinner prata lite mellan varven och när jag har så fullt schema utöver skolan skall det bli skönt att koppla bort allt för en stund och bara njuta! Listan på saker jag hoppas hitta är alldeles för lång för att ekonomin skall tillåta att den genomförs men sån tur som jag har så har min första lön rasslat in på kontot idag och till på köpet kommer studiestödet imorgon!

Över till nåt helt annat, Vappen firades med kompisarna först packade vi väskorna och gick upp till badhusberget (också kallat pissberget!!) och picknickade i solskenet för att sedan bege oss hem till oss var vi fortsatte förfestandet med dricka, paj och sallad! När klockan närmade sig 12 begav vi oss mot Arken för att dansa loss. Både Kim och jag misste ju vår Arken oskuld då eftersom vi snart bott på Åland ett år men ändå inte varit ut nå så de va ju på tiden minsann! Vi hade riktigt trevligt hela kvällen för att senare snurra runt halva stan för att få lite nattmat! Trevligt trevligt och jag tackar alla som medverkade! :)

Hedda
Heidi


plickeplock

en hunk kom springandes förbi
så jag passade på och bjöd honom på en öl
Lördagen innan vappen åkte jag, Hedda och Victor över till grannlandet men denna gång med egen bil för att försöka orientera oss till Stockholm Quality Outlet vilket i slutändan jag tyckte gick riktigt bra faktist även om vi var smått oroliga där en stund när vägarbetena förvirrade gps-tanten! Även lördagen var en mycket trevlig dag med superbra sällskap!

Detta följde med mej hem
Träningskläder

mera träningskläder
















en beige kavaj för 150kr,
och ja bilden gör inte färgen rättvis!



















Utöver detta så har jag hunnit jobba, vara i skolan, INTE träna :'( picknicka med Kim, njutit av soligt väder på balkongen där termometern har visat +33 som mest och premiärkaffat vid  Äventyrsgolfen. Med andra ord har jag haft det riktigt trevligt på senaste tiden även om jag önskat att dygnet hade lite fler timmar.

Vi avslutar såhär idag och så får jag tacka för mej för kvällen och fundera över hur jag skall förflytta mej från soffan till sängen när träningsvärken redan börjar komma smygandes, aah härliga känsla!

detta kom hem till mej från H&M i förra veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar