söndag 10 juni 2012

Juni

Över en vecka av juni har redan gått, snart sitter man med augusti schemat framför sig och börjar undra vart sommaren har tagit vägen, ja får nästan panik! Nej nå kanske inte men iaf blir man helt chockad över hur fort allt går.

Den senaste veckan har gått i jobbets tecken med övertidskvällar och långa dagar så så mycket annat har jag ju inte precis att berätta då heller! Idag blir det jobb och imorgon blir det en lite kortare jobbtur på kvällen och sen är jag ledig i 2 hela dagar! Nice.

Snart kommer min familj hit och hälsar på och sen åker vi alla hem tillsammans vilket innebär 1 veckas semester!! Ååh jag väntar såå! :) Men egentligen mest på att få träffa alla nära och kära, ledighet jovisst det är super men sen trivs jag helt galet bra på jobbet nu att det stör mej inget vidare att jag arbetar dag in och dag ut nästan! 

Ja de va allt för denna gång.

Minns nån? Kos, augusti -09 de va tider de!!





2 kommentarer: