onsdag 20 mars 2013

Grattis du har...

vunnit första pris inom idrottsvärlden, en släng av valp-sjuka? valpsjuka? Ja jag vet inte ens hur det stavas, vet inte om det finns ett engelskt ord för det heller. Vet bara att jag konsulterat med min privata länk-allvetare och domen är valpsjuka. Kommer inte riktigt passande, men när skulle nån "sjukdom" eller nåt annat fel komma lämpligt? Hur som helst så får jag sätta skorna på hyllan och snällt försöka vänta ut det.


Vilket inte är det lättaste. Jag vill ju springa, jag vill ju power-walka, jag vill ju köra massor av cardio nu. Men icke sa nicke nu får du hålla dej. Skall ge det en vecka och sen kommer ju Kim så då blir det ju inte så mycket träning, dock en hel del gående men vi får väl se hur det känns efter det. Hoppas hoppas iaf att det blir bättre FORT! Någon som har erfarenhet eller tips på vad som kan hjälpa?


4 kommentarer:

  1. "privata länk-allvetare" :p men hödu he gar no om å va glad att he int e na skado utan bara en lillan benhinneinflammation :)

    SvaraRadera
  2. haha :D Jåå he har du så rätt i!! :)

    SvaraRadera
  3. Btw, så heiter e Periostit på "fint" :P

    SvaraRadera